فیلم های ۲۰۲۲

اگرچه هنوز سال ۲۰۲۲ پایان نیافته است و بیماری کرونا باعث تاخیر در اکران بعضی از فیلم ها شده است،اما تاکنون فیلم های خوبی اکران شده اند . در ایام تابستان میتوان با دیدن جذاب ترین فیلم های روز جهان اوقات فراغت خوش و مفیدی را گذراند. اکنون ما در مجله خبری آواکس به معرفی ۵ فیلم ،از بهترین فیلم های ۲۰۲۲ می پردازیم.

 

۵. موربیوس Morbius

این فیلم یکی از جدیدترین فیلم های سونی در دنیای مرد عنکبوتی، داستان دانشمندی می باشد که به هنگام معالجه بیماری خودش به طور اتفاقی خودش را به یک خون آشام تبدیل می کند.

موربیوس با بازی جرد لتو، سومین فیلم از این دنیای سینمایی به شمار می رود که پس از فیلم های ونوم (Venom) و ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (Venom: Let There Be Carnage) به نمایش در آمده است.

این اثر قرار بود در تابستان سال ۲۰۲۰ اکران شود، اما اکران آن در سال ۲۰۲۲ اتفاق افتاد.

این اثر توسط کارگردانی سوئدی، دنیل اسپینوزا ساخته شده که پیش از این اثر، فیلم “خانه امن” را کارگردانی کرده بود.

۴. مرگ بر روی نیل Death on the Nile

فیلم نامه مرگ بر روی نیل به مایکل گرین تعلق داشته و اقتباسی از رمانی نوشته آگاتا کریستی با همین نام می باشد.

کنت برانا به عنوان کارگردان و هم در نقش هرکول پوآرو در این فیلم حاضر شده است.

برانا در سال ۲۰۱۷ کارگردانی فیلمی به نام قتل در قطار سریع السیر شرق (Murder on the Orient Express) را بر عهده داشت که توانست موفقیتی غافلگیرانه را برای او به همراه داشته باشد.

از بازیگران مشهور این فیلم میتوان به  آنت بنینگ، گل گدوت، آرمی همر، تام بیتمن و رز لزلی اشاره کرد.

۳. هتل ترانسیلوانیا ۴  Hotel Transylvania 4

اگر شما هم به دنیای انیمیشن ها و مجموعه جذاب هتل ترانسیلوانیا علاقه داشته باشید، می دانید که چهارمین قسمت از آن یکی از بهترین انیمیشن های ۲۰۲۲ به شمار می رود که توجه طرفداران را به خودش جلب کرده است.

این فیلم قرار بود توسط سونی در سال ۲۰۲۱ اکران شود، اما به علت همه گیری دوباره ویروس کرونا در کشور آمریکا متوقف شده و حق توزیع آن با قیمت ۱۰۰ میلیون دلار به آمازون فروخته شد.

بنابراین این فیلم قرار است به صورت انحصاری و از طریق سرویس آمازون پرایم پخش شود.

اگر درباره داستان این فیلم کنجکاو باشید باید بدانید که در قسمت چهارم این مجموعه دراک به همراه سایر هیولاها به انسان تبدیل شده و در مقابل جانی یک هیولا شده است!

دراک در بدن جدید توانایی ها و قدرت های قبلی را از دست داده و در همین حال با یکی از ترسناک ترین ماموریت های عمرش روبرو می شود.

۲. بتمن  The Batman

بتمن یکی از معروف ترین و بهترین فیلم های ۲۰۲۲ خارجی بود که در ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ اکران شد.

کارگردان این فیلم مت ریوز می باشد که پیش تر نیز در ساخت چندین فیلم سینمایی در سری “سیاره میمون ها” شناخته شده است.

بتمن ابرقهرمانی است که در گاتهام سیتی به مبارزه با فاسدان می پردازد و در طی این ماجرا با قاتلی سریالی با عنوان ریدلر برخورد می کند.

این فیلم بازیگران معروف و شناخته شده ای دارد.رابرت پتینسون نقش بروس را برعهده داشته و زویی کراویتز نیز در نقش کت وومن به هنر نمایی پرداخته است.

کالین فارل در نقش پنگوئن و پل دینو در نقش ریدلر نیز از دیگر افراد مطرح در این اثر می باشند.

۱.دکتر استرنج در چند جهانی دیوانگی Doctor Strange in the Multiverse of Madness

 

فیلم دکتر استرنج ۲۰۲۲ با نام کامل دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) به عنوان دنباله‌ای بر فیلم دکتر استرنج (۲۰۱۶) ساخته شده است. در این مقاله با جدیدترین اخبار فیلم سینمایی دکتر استرنج ۲ با شما هستیم.فیلم دکتر استرنج ۲ به عنوان بیست‌وهشتمین فیلم دنیای سینمایی مارول (MCU) اکران شد.

کارگردان این فیلم سم ریمی است و نویسندگی آن برعهده جید هالی بارتلت  و مایکل والدرون  است. این فیلم پنجمین فیلم از مجموعه فیلم‌های فاز چهارم MCU است. در فیلم دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی شاهد هنرنمایی بندیکت کامبربچ، بندیکت وانگ، ریچل مک‌آدامز، چیوتل اجیفور و الیزابت اولسن هستیم. فیلم دکتر استرنج ۲۰۲۲ در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) اکران و تبدیل به دومین فیلم پرفروش سال شد.

و در پایان…

دو فیلم محبوب و پر طرفدار دیگر از بهترین فیلم های ۲۰۲۲ به نام های: ۱. ثور ۴( ثور :عشق و تندر) و ۲. پلنگ سیاه ( واکاندا تا ابد) به ترتیب در تاریخ های ۱۵ تیر ۱۴۰۱ و ۲۰ مهر ۱۴۰۱ اکران خواهند شد و همه فیلم باز ها منتظر اکران این دو فیلم هستند. در مقالات بعدی به بررسی این دو فیلم در مجله خبری آواکس می پردازیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود فیلم ها از سایت های آپارات، نماشا، دالفک

Leave A Reply

Exit mobile version