در این مقاله شما با جدیدترین ایدهای طراحی صندلی مدیتیشن یا کف اشنا میشوید که میتوانند تجربه فوق العاده ای از مدیتیشن را برای شما به ارمغان بیاورند.

اگر ناراحتیهای جسمی مسئله ی وحشتناکی است که همیشه هنگام مدیتیشن با آن دست و پنجه نرم می کنید ، صندلی مدیتیشن استاندارد یک راه حل عالی است.

همه کسانی که مدیتیشن می‌کنند می‌دانند که آرامش و تمرکز در طول تمرین ضروری است، اما گاهی اوقات هنگام مراقبه ، احساس درد در پاها و کمر باعث عدم تمرکز و نارحتی فرد می شود.

صندلی مدیتیشن علاوه بر ایجاد وضعیت مناسب در طول جلسات ، ابزاری عالی برای افراد با انعطاف پذیری محدود است. همچنین مناسب برای کسانی که نشستن برای مدت طولانی روی زمین برایشان سخت است . این صندلیها باعث ایجاد احساس آرامش می شوند ، به ایجاد عادت مدیتیشن کمک کرده و به راحتی از یک مکان به مکان دیگر حمل می شوند .

ایده شماره ۱: 

طراحی صندلی مدیتیشن با حافظه قابل تنظیم 

این صندلی مدیتیشن به دلیل پشتیبانی قابل تنظیم پشت و راحتی آن به طور گسترده ای شناخته شده است.  بسیار شیک و کاربردی است. دارای ۱۴ گزینه برای وضعیت صندلی است .

طراحی شیک آن مناسب طیف گسترده ای از سبک های خانه میباشد.  می توان از آن برای حالت های مختلف مدیتیشن، فعالیت های اوقات فراغت، مطالعه، چرت زدن و موارد دیگر استفاده کرد.ایده شماره ۲:

طراحی صندلی مدیتیشن

ایده شماره ۲: 

این صندلی مدیتیشن که توسط یک تسهیل کننده مدیتیشن طراحی شده است، دارای بالشتک های جداشدنی صندلی ، طراحی مناسب سفر و یک تکیه گاه قابل تنظیم برای استراحت دادن به کمر است. این صندلی زمینی گزینه مناسبی برای مبتدیان، افراد مسن و کسانی است که انعطاف پذیری و مشکلات کمری محدودی دارند، این مدل پشتیبانی کامل از پشت را در حالت های ضربدری ارائه می دهد.

ایده شماره ۳ : 

طراحی صندلی مدیتیشن

این صندلی مدیتیشن شیک و مجلل، انتخاب مناسبی برای کسانی است که به دنبال طراحی زیبایی هستند و میخواهند برای مدت طولانی روی آن بنشینند . این صندلی لوکس که از چوب  طبیعی با بالشتک پنبه ای نرم ساخته شده است، دارای پشتیبانی ارگونومیک برای پشت شما و فضای زیادی برای نشستن راحت به صورت چهارپایی است که می تواند ویژگی مفیدی برای افراد بلند قد باشد.

ایده شماره ۴: 

طراحی صندلی مدیتیشن

اگر به دنبال یک صندلی شیک و کاربردی هستید، این ایده صندلی مدیتیشن یک گزینه عالی است . از نظر ارگونومیکی برای حمایت از بدن شما در مکان های مناسب طراحی شده است، می تواند وزن شما را به خوبی توزیع کند و وضعیت شما را در جلسات مدیتیشن طولانی اصلاح کند. این صندلی مدیتیشن دارای پشتیبانی برجسته از کمر است که آن را انتخابی عالی برای دستیابی به ذن در حالت سوخاسانا و نیلوفر آبی کرده است.

ایده شماره ۵ : 

طراحی صندلی مدیتیشن

اگر به مدیتیشن روی سطح سخت علاقه ندارید، این صندلی مدیتیشن مینیمالیستی با پدهای نشیمنگاه راحت انتخاب مناسبی برای شماست. ساختاری ساده و سبک دارد که سفر با آن آسان است و دارای طراحی ارگونومیک است که برای افرادی که از کمردرد رنج می برند مناسب است. همچنین این یک صندلی همه منظوره است که می تواند برای استراحت روی زمین و موارد دیگر استفاده شود.

ایده شماره ۶ : 

ایده صندلی مدیتیشن 

این صندلی مدیتیشن با طراحی ساده ای که دارای فضای کافی برای قرار دادن مناسب زانوها و پاهای شماست ، انتخاب مناسبی برای کسانی است که به دنبال ایجاد یک منطقه ذن برای روتین های مدیتیشن خود هستند.

این مدل دارای یک بالشتک بالشتکی است که حس راحتی بیشتری را در حین تمرین‌های مدیتیشن در وضعیت نیلوفر آبی فراهم می‌کند و به اندازه‌ای پایین است که بتوانید با مچ پاهای ضربدری روی زمین بنشینید. به عنوان یک امتیاز، ظاهر منحصر به فرد آن می تواند به عنوان یک مدل چشم نواز در مراقبه شما عمل کند.

امیدوارم طراحی و ساخت این صندلی ها بتواند گامی در جهت کاهش خستگیهای ناشی از مدیتیشن و افزایش آرامش و لذت داشته باشد.

رفرنس : مجله foter

 

Leave A Reply

Exit mobile version