بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب در بازار کدام است؟

گوشی سامسونگ چی بخریم؟

سوالات فوق از رایج ترین سوالات کاربرانی است که به دنبال خرید گوشی سامسونگ هستند، از این رو در ادامه به این موارد به صورت کامل پاسخ می دهیم و گوشی هایی از خانواده سامسونگ را معرفی می کنیم که بهترین ها با قیمت مناسب باشند.

کدام گوشی سامسونگ را بخرم؟

تلفن همراه یکی از نیاز های اولیه هر فرد در زندگی امروزه جوامع مختلف به شمار می رود. وسیله ای که بیش از هر زمان دیگری انسان ها به آن برای انجام امور روزمره خود و ارتباط با دیگر انسان ها وابسته شده اند. برند های مختلفی در این حوزه در حال فعالیت هستند که می توان گفت یکی از بهترین برند ها درحوزه تلفن همراه برند سامسونگ است که انصافاٌ نیز با توجه به تنوع و مختلف محصولات خود و کیفیت محصولاتی که به بازار عرضه می کند از بهترین برند های تولید کننده گوشی در ایران و جهان است.

در بازار ایران گوشی های شرکت سامسونگ پرفروش ترین گوشی های تلفن همراه هستند. شرکت سامسونگ این فروش را مدیون کیفیت بالا و قیمت به نسبت خوب خود هستند. در ادامه به معرفی سری های ساخت گوشی سامسونگ می پردازیم تا بتوانید با ویژگی های آن ها بیشتر آشنا شده و آن ها را با یکدیگر مقایسه نمایید تا انتخاب واقع بینانه تری نیز داشته باشید.

معرفی بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب

گوشی های Galaxy S series: قهرمان

گوشی های به اصطلاح پرچمدار از برند سامسونگ در هر سال در رده گوشی های سری S قرار می گیرند.معمولا در هر سری از این گوشی ها که تولید می شود شرکت سامسونگ از ویژگی های جدیدی رونمایی می کند.

به طور کلی می توان گفت گوشی های سری S سامسونگ پرفروش ترین پرچمداران اندرویدی بازار طی سال های گذشته بوده اند که در مقابل خود گوشی های برند اپل یعنی آیفون ها را می بینند و هر ساله رقابت این دو برند باعث رونمایی از ویژگی های جذابی می شود که با به کار گیری آن ها در گوشی های خود سعی بر اغوای کاربران به خرید گوشی پرچمدار خود دارند.

گوشی های Galaxy note series: یک تیر و صد نشان

گوشی های ساخته شده در این مدل نیز از گوشی های پرچمدار سامسونگ به شمار می روند که هر ساله کمی بعد تر از معرفی گوشی های سری S معرفی می شوند. این سری از گوشی های سامسونگ به عنوانی می توانند نمونه ای ما بین گوشی های در سایز معمول و تبلت ها باشند یا می توان به آن ها را به نوعی تبلت کوچک برشمرد.

برای مثال در زمانی که گوشی های تلفن همراه سامسونگ در اندازه ۴ اینچی تولید و به بازار عرضه می شدند، گوشی های سری note در اندازه ۵.۴ اینچی به بازار عرضه می شدند. از گوشی های سری note می توان برای یادداشت برداری و نقاشی کشیدن استفاده کرد. چرا که به همراه خود قلم بسیار کاربردی و حرفه ای را نیز به همراه دارند.

گوشی های Galaxy A series: باکیفیت و خوش ساخت

گوشی های سری A با قیمت مناسب تری توسط شرکت سامسونگ به بازار عرضه می شوند و به گوشی های میان رده این برند نیز می گویند. موبایل های این سری برای مصرف کنندگانی است که می خواهند هزینه کمتری برای گوشی بپردازند و امکان هزینه جهت خرید گوشی های سری Galaxy note و Galaxy S را ندارند و می خواهند گوشی خریداری شده دارای کیفیت مناسبی نیز باشد.

این رده از گوشی های سامسونگ به جهت استفاده از قطعات با کیفیت اما با قدرت کمتری نسبت به پرچمداران خود، این سری از گوشی ها را با قیمت تمام شده مناسب تری در اختیار کاربران قرار می دهند. پس از مدتی از عرضه محصولات این سری، با توجه به استقبال خوب کاربران، شرکت سامسونگ نیز ویژگی های به کار رفته بیشتری از پرچمداران خود را در این سری از گوشی ها قرار داد، ویژگی هایی مانند بهترین دوربین ها، سنسور های اثر انگشت زیر صفحه نمایش، صفحه نمایش بدون حاشیه و…

سری گوشی های Galaxy fold: تازه وارد هیجان انگیز

گوشی های این سری دارای بالاترین قیمت بین گوشی های سامسونگ هستند و بعضا از پرچمداران این برند نیز هزینه تمام شده بیشتری دارند. ویژگی اصلی گوشی های این سری قابلیت تاشو بودن صفحه نمایش آن ها است که از جدید ترین و به روز ترین ویژگی های دنیای گوشی های تلفن همراه است و برند های معدودی اقدام به ساخت این نمونه از گوشی ها کرده اند.

افرادی به دنبال این مدل از گوشی ها می روند که نیاز به صفحه نمایش بزرگ مانند تبلت دارند اما برای جا به جایی آن نیز دچار مشکل هستند. این سری از گوشی ها می تواند بعد از تا شدن جای کمتری را اشغال کرده و به این نوع کاربران به راحتی کمک کند. البته افرادی که به دنبال تجربه جدیدی از گوشی های تلفن همراه هستند نیز به سراغ این مدل می روند. چرا که این تکنولوژی و استفاده از صفحه نمایش های تاشو در حال حاضر بسیار کم بوده و افراد زیادی به آن دسترسی ندارند.

کلام پایانی بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب چیست؟

اگر شما نیز به دنبال خرید گوشی های برند سامسونگ هستید و اگر شما نیز پرسش کدام گوشی سامسونگ را بخرم مواجه شده اید بهتر است بسته به نیاز خود و با دید معقولانه و با تکیه بر ویژگی های مختلف گوشی های ساخت شرکت سامسونگ به دنبال تهیه بهترین مدل و متناسب ترین مدل با خواسته هایتان باشید تا بتوانید از ویژگی های آن به نحو احسن استفاده نمایید.

 

Leave A Reply

Exit mobile version