در این مقاله می خواهیم درباره چگونه شاد زیستن صحبت کنیم و اینکه چطور با مشکلات بسیار پیرامون خود کنار بیاییم . همگی بر این موضوع واقف هستیم که کشور ما دارای مشکلات فراوانی نظیر تورم ، فقر  ، خشکسالی ، تحریم و … است .

این را هم نباید فراموش کرد که ما فقط یکبار متولد می شویم و قهرا مجبور به زندگی در این دنیای پر هیاهو هستیم و چه بخواهیم و چه نخواهیم این عمر کوتاه روزی تمام خواهد شد و کسی هم نمی داند که آن روز دقیقا تاریخش کی است اما به اتفاق همگی مطمئن هستیم که تمام می شود .

سوال اساسی و مهم دقیقا اینجا شکل می گیرد که چرا انسان با وجود اینکه می داند فانی است و باید روزی این دنیا را ترک کند این اندازه به خود سخت می گیرد و در این مقاله میخواهیم همین موضوع را بررسی کنیم.

هدف از گفتن مطالب فوق این نیست که از کار دست بکشید و صرفا به خوشگذرانی بپردازید بلکه هدف این مقاله این است که به شما بگوییم که زندگی را زندگی کنید و حتما و حتما کار کنید که بتوانید زندگی شادتر و مرفه تری داشته باشید نه اینکه زندگی کنید تا فقط کار کنید به عبارتی کار را برای زندگی بخواهید نه زندگی را برای کار .

بلاشک همه پول و ثروت را دوست دارند و بدون پول زندگی سخت می گذرد ولی نباید برای کسب آن ، زندگی خود را وقف کنید و در کهنسالی به ثروتی برسید که دیگر برای استفاده از آن فرصتی ندارید و شما فقط آن را برای دیگران جمع کرده اید شما اصلا زندگی نکرده اید و چه بسا با ثروت بسیار کمتر از آن میزان ثروت نیز می توانستید از خیلی وقت پیش و در سنین پایین تر و جوانی زندگی شادتر و بهتری داشته باشید .

پس بیایید از لحظه لحظه زندگی خود لذت ببریم و با شاد زیستن خود از خداوند بخاطر دادن یکبار حق زندگی در این دنیای زیبا تشکر کنیم و دنیا با همه خوبی و بدی هایش زیباست بنابراین زندگی را فقط زندگی کنیم .

امیدوارم این مقاله مفید بوده باشد و خوشحال می شویم که شما کاربران عزیز ، با دادن پیام و نظرهایتان ما را در بهبودی این مقاله و تهیه مقالات بهتر کمک کنید .

Leave A Reply

Exit mobile version