در مقاله زیر با سئوی موفق در سایت مجله خبری آواکس آشنا میشوید:
سئوی موثر و خوب چه مراحلی دارد؟
کریگ دانهام مدیر عامل پلتفرم سئوی سازمانی Deepcrawl، در کنفرانس اخیر مارتک گفت: حدوداً تعداد سه و نیم میلیارد جستجو رروزانه در گوگل انجام میشود.
طبق تحقیقات Moz، میزان ۸۴ درصد از مردم حداقل سه بار در روز از موتور جستجوی گوگل استفاده میکنند و حدود نیمی از جستجوهای دستیابی به محصول با گوگل شروع میشود.
در حال حاضر روش آشنایی و دستیابی مصرفکنندگان به برندها در حال تغییر است و به سرعت این روند در حال پیشروی است.
او افزود: «مصرفکنندگان در فضای اینترنت برای دستیابی به محصول مورد نظرشان سفر خود را با ابزاری آغاز میکنند که بسیاری از ما صدها بار در روز از آن استفاده میکنیم. بنابراین، در این فضا کسب درآمد با جستجو شروع میشود.»
مفهوم تحول دیجیتال، سالهاست که وجود داشته اما در پی تغییرات اجتماعی اخیر شکل آن کاملاً تغییر کرده است.
دانهام میگوید فناوریهای جدید و همهگیری ۲۰۲۰ منجر به تمرکز بیشتر بر نیاز به ایجاد تجربیات دیجیتالی بهینه برای مشتریان شده است.
با مطالعه این اصول، می توانید یک استراتژی عالی برای سایت خود داشته باشد:
۱- محتوا را دست کم نگیرید.
۲- مخاطب هدف را شناسایی کنید.
۳- وضعیت رقبای خود را تحلیل کنید.
۴- مزیت رقابتی خلق کنید.
۵- برای سئوی موفق، کلمات کلیدی را فراموش نکنید.
۶- سئو داخلی خود را بهینه کنید.
۷- یک سایت واکنشگرا داشته باشید.
۸- برند خودتان را داشته باشید.
۹- سئوی کلاه سیاه را فراموش کنید.
۱۰- در طول زمان وضعیت خود را بررسی کنید.
به شما توصیه میشود مقاله زیر نیز بخوانید : تفاوت گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالتیتکس