ما از طبیعت زاده شده ایم و در ذات ما گرایش به آن را نهاده اند.از گذشته برای نمای ساختمان ها از سنگ ها بهره می بردند.البته شیوه ی معماری خانه های قدیمی بدین صورت بود. شاید کمتر کسی از سنگ ها به منظور زیباسازی استفاده می کرد.اما بعد از گذشت سالیان،افراد به زیبایی خانه هایشان بیشتر توجه کردند. چون امواج مثبت و منفی اطراف در روحیه ی فرد تاثیرات فراوانی دارد. در نتیجه موجب ایجاد احساس خوب در فرد می شود.یک راه آسان و ارزان،استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی طرح سنگ است.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تولید کاغذدیواری های سه بعدی ،به راحتی می توان دیوارهای خانه را زیبا نمود.
اما کدام بهتر است؟استفاده از سنگ های واقعی یا کاغذدیواری طرح سنگ؟چرا از کاغذدیواری سه بعدی طرح سنگ استفاده کنیم؟

 

 

قیمت مناسب

کاغذ دیواری سه بعدی طرح سنگ یکی از روش های مقرون به صرفه برای زیباسازی محیط خانه ی شماست.با یک مقایسه ی کوچک به این موضوع پی خواهید برد.
برای خرید سنگ برای نمای داخلی ،حداقل ۱۰۰ هزارتومان(تیرماه ۱۴۰۱،منبع:ترب) باید بپردازید که البته با توجه به ابعاد مورد نظر،این قیمت متغیر است.اما حداقل هزینه برای خرید کاغذ دیواری طرح سنگ،۸۰ هزارتومان است.

 

نصب آسان و بدون ایجاد آلودگی صوتی

برای نصب سنگ های دکوراتیو،نیاز به سنگ تراش و ابزار های دیگر است.استفاده از این نوع وسایل و حتی خود سنگ نیز،باعث ایجاد سر و صدای زیادی می شود.چسباندن سنگ ها به دیوار بسیار سخت و دشوار است،علی الخصوص زمانی که به کلید و پریزها می رسد،باید سنگ را برش داده تا امکان دسترسی به آن ها باشد.
اما کاغذ دیواری علاوه بر آسودگی در نصب،سر و صدای چندانی ندارد و هم چنین اگر با چالش کلیدها هم رو به رو شوید،به راحتی و با استفاده از یک کاتر، قسمت مورد نظر را برش می دهید.برای نصب کاغذ دیواری، از چسب پریمیوم استفاده می شود.

نکته ی حائز اهمیت این است که این نوع کاغذ دیواری ، متناسب با دیوار های خانه ی شما طراحی شده و ساختاری پازل مانند دارد.

 

به راحتی قابل گردگیری است

سنگ ها دارای سطح ناهموار و اشکال نامنظم هستند.نفوذ گرد و غبار به درون حفره های موجود در آن ها ،چالش هایی در هنگام گردگیری ایجاد میکند.اما کاغذ دیواری های سه بعدی طرح سنگ ، برخلاف ظاهرشان،سطحی کاملا صاف دارند.هم چنین به دلیل استفاده از روکش وینیل در تولید آنها ، به راحتی و در کمترین زمان ، تمیز خواهند شد.

 

امینت بالا

به هر دلیلی مثل (سهل انگاری نصاب و یا کاهش چسبندگی)،سنگ های نما،از دیوار جدا و به سمت زمین سقوط کنند.سختی و سنگینی سنگ علاوه بر اینکه هنگام برخورد با جسمی صدای وحشتناکی ایجاد می کند، می تواند به همه چیز آسیب بزند و اگر به شخصی اصابت کند،آسیب های جبران ناپذیری به وی وارد می کند. اما کاغذ دیواری طرح سنگ ، به دلیل سبکی و کاغذی بودنش،حتی با کاهش چسبندگی نیز،به جایی آسیب نمی زند.

 

قابلیت تعویض

اگر برای نمای داخلی منزل خود،از سنگ های تزیینی استفاده کرده و قصد تعویض  و یا تغییر آن را داشته باشید،مجدد همان مراحل پر سر و صدا را طی خواهید کرد و هم چنین ،آسیب زیادی نیز به همراه خواهد داشت.در نتیجه علاوه بر هزینه ی جداسازی و تعویض،باید مبلغی را برای مرمت بپردازید.اما کاغذ دیواری سه بعدی طرح سنگ،همانطور که نصب سریع و آسانی دارد،به راحتی هم می توانید آن را تعویض و یک پوستر جدید را جایگزین کنید.فقط کافی است طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

 

در چه مکان هایی از کاغذدیواری سه بعدی طرح سنگ استفاده کنیم؟

 

  • دیوار پشت تلویزیون

کاغذ دیواری سه بعدی طرح سنگ _ دیوار پشت تلویزیون
  • دیوارپوش آشپزخانه

کاغذ دیواری سه بعدی طرح سنگ _ دیوار آشپزخانه
  • دیوار شومینه

کاغذ دیواری سه بعدی طرح سنگ _ دیوار شومینه
  • پشت تخت خواب

کاغذ دیواری طرح سنگ _ پشت تخت خواب
  • فضای راهرو و لابی

کاغذ دیواری طرح سنگ _ راهرو و لابی
  • فضای اداری و دکور دفترکار

کاغذ دیواری طرح سنگ _ دیواری
  • نمای داخلی ویلا

کاغذ دیواری طرح سنگ _ نمای داخلی ویلا
Leave A Reply

Exit mobile version