ادو پرفیوم مردانه کرید وایکینگ CREED VIKING EDP

ادو پرفیوم مردانه کرید وایکینگ CREED VIKING EDP عطری خنک و تلخ، مردانه و جذاب. این عطر در سال ۲۰۱۷ توسط طراح مشهور اولیور کرید به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر Creed Viking شش سال پس از عطر افسانه ای کرید اونتوس که نمادی از شخصیت تاثیرگذار ناپلئون بود به بازار عرضه شد.

اینبار کرید توسط این عطر حس نیرومندی و مردانگی را که نمادی از قدرت و صلابت وایکینگ ها در دریاست را به نمایش گذاشت. همان طور که از اجزا سازنده عطر پیداست اولیور کرید در پی ساخت عطری شبیه به زندگی روزانه واکینگ ها بوده است.

نت های شور آبی و چوبی که همه از دریا گرفته شده به علاوه نت های میوه ای که آذوقه وایکینگ ها در کشتی بوده است. در واقع Creed با به کار گیری این نت ها بر رایحه ی پرقدرت، نفسانی و مردانه ی عطر جدید خود تاکید دارد تا نشان دهد بی دلیل نیست که نام مبارزان دلیر و بی پروای وایکینگ ها را برای عطر خود برگزیده است.

عطر مردانه وایکینگ کرید، نشانگر روحیه ی وایکینگ ها (جنگجویان اسکاندیناوی) بوده و با داشتن رایحه ای خنک و ورزشی انتخابی مناسب برای آقایان مرموز میباشد. بهترین زمان استفاده از این عطر فوق العاد روزها و شب های گرم سال می باشد.

نت های بویایی CREED VIKING

شروع ادو پرفیوم مردانه کرید وایکینگ CREED VIKING EDP با رایحه مرکبات ترنج و لیمو می باشد. ترشی این رایحه توسط فلفل قرمز کنترل شده و به هیچ عنوان شبیه به کارهای مرکباتی معمول نیست. رایحه ابتدایی عطر به شما انرژی خوبی خواهد داد.

با فرارسیدن رایحه میانی عطر شما ترکیبی فوق العاده از رایحه های فلفل صورتی ، گل رز و نعناع را استشمام خواهید کرد. رایحه میانی عطر طراوت و تازگی خوبی به همراه داشته و شادابی و نشاط خوبی به شما می دهد. با پایان پذیرفتن بویایی نت میانی عطر شما ترکیبی عالی از رایحه های چوب صندل، خس خس، نعناع هندی واسطوخودوس را استشمام خواهید کرد.

این ترکیب استثنائی تشکیل دهنده نت پایانی عطر می باشد. استشمام این رایحه انرژی مثبت خوبی به شما خواهد داد و اعتماد به نفس شما را بالا خواهد برد. همچنین تمام انرژی های منفی را از شما دور خواهد کرد و کمک خواهد کرد روز و شب خوب و پرنشاطی را تجربه کنید. به طور خلاصه نت های بویایی عطر مردانه کرید وایکینگ عبارتند از :

  • نت ابتدایی : فلفل صورتی، ترنج و لیمو
  • نت میانی : فلفل صورتی، گل رز، نعناع
  • نت پایانی : چوب صندل، خس خس، نعناع هندی واسطوخودوس
Leave A Reply

Exit mobile version