چگونه با تولید محتوا ترافیک سایت خود را افزایش دهیم؟

همانطور که میدانید با تولید محتوا برای سایت، یک هدف مشترک بین بسیاری از صاحبان مشاغل و بازاریابان است و آن افزایش ترافیک با تولید محتوا برای سایت است.

وب سایت شما ویترین فروشگاه شماست، جایی که بازدیدکنندگان می توانند در مورد پیشنهادات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند، به برند شما اعتماد کنند و در نهایت به مشتری واقعی تبدیل شوند.

حال سوال اینجاست چطور ترافیک سایت مان را افزایش دهیم؟

 

افزایش ترافیک با تولید محتوا

بدون تولید محتوا نمیتوانید ترافیک سایت بیشتری دریافت کنید، همچنین هیچ یک از استراتژی‌های دیگر را نمی توانید بدون محتوای خوب و با کیفیت انجام دهید.

اول از همه، کسب و کار شما به وبلاگی نیاز دارد که بتوانید به طور منظم محتوای مفید و طولانی را در سایت خود منتشر کنید.

شرکت‌هایی که وبلاگ نویسی می کنند ۹۷ درصد لینکهای بیشتری به سایت های خود دریافت می کنند و کسب و کارهایی که وبلاگ دارند ۵۵ درصد بیشتر از کسب و کارهایی که بازدیدکننده وب سایت ندارند، بازدید می خورند.

هرچه محتوای بیشتری را در سایت خود قرار دهید، دلایل بیشتری برای بازدید از سایت به وجود می آید.

 

افزایش ترافیک با تولید محتوای منظم

یک تقویم برای خدمات تولید محتوا ایجاد و استفاده کنید، اینکه چه زمانی محتوا را در سایت خود و در رسانه های اجتماعی ارسال می‌کنید، بسیار مهم است. استراتژی شما باید یک جریان ثابت از تولید محتوا باشد که از اهداف کلی در مورد بازاریابی شما پشتیبانی کند

برخی از مسائل و رویدادهایی که باید در تقویم خود لحاظ کنید عبارتند از:

  • رویدادهای جامعه
  • موضوعات مهم و روزانه جامعه
  • تعطیلات ملی
  • رویدادهای جاری و…

ایجاد کردن تقویم‌های محتوا به شما کمک می‌کند مسیر خود را به بهترین شکل ادامه دهید، در زمان صرفه‌جویی کنید و محتوای مرتبط را به طور منظم پست کنید.

 

محتوا را برای کاربر بنویسید نه موتورهای جست و جو

بازاریابی محتوا بر جذب افراد مناسب، برای شرکت شما تمرکز دارد. یکی از بهترین راهها برای انجام این کار ایجاد محتوا از طریق وبلاگ نویسی است.

برای تولید محتوایی که بازدیدکنندگان را به سایت شما جذب کند، ابتدا باید شخصیت خریدار خود را درک کنید. هنگامی که مخاطبان خود را بشناسید، میتوانید محتوایی ایجاد کنید که به طور طبیعی آنها را جذب سایت شما کند.

 

افزایش ترافیک با تولید محتوا شخصیت شناسی

شخصیت خریدار خود را شناسایی کنید، درباره بازار هدف خود اطلاعات بیشتری کسب کنید و همه چیز را از عنوان شغلی گرفته تا بالاترین درجات حرفه خود را، درک کنید.

 

انجام تحقیقات سئو

آنچه را که مخاطبان شما در موتورهای جستجو، جستجو میکنند را بیاموزید تا بتوانید بهترین محتوا را ارائه دهید.

 

افزایش ترافیک با تولید محتوا پیش نویس

با تهیه پیش نویس پست شروع کنید که به سوالات مخاطبان شما پاسخ میدهد، از زوایای جالب برای بهتر جلوه دادن پست خود استفاده کنید.

 

برای افزایش ترافیک با تولید محتوا نیاز کاربر را برطرف کنید

از مخاطبان خود نظرسنجی کنید تا متوجه شوید آنها چه نوع محتوایی را می خواهند، می توانید این کار را با ارسال ایمیل به مشترکین خود انجام دهید و از آنها نظرشان را بپرسید.

Leave A Reply

Exit mobile version