منتور دیجیتال مارکتینگ

منتور دیجیتال مارکتینگ ابزار قدرتمندی است که در جنگ میان شرکت های رقیب در حوزه بازاریابی، وظایفی  کاملا حساس را برعهده دارد. شرکت ها باید تشویق کارمندان خود را به طور هدفمند انجام دهند و برای حفظ کیفیت کار آن ها در بلندمدت برنامه مناسب و منظمی را تنظیم کنند. در عین حال، آنها باید استعدادهایی را جذب کنند که روند تحول دیجیتال را هدایت می کنند. اما در این میان منتور دیجیتال مارکتینگ نیز به عنوان یک اولویت بسیار مهم نباید فراموش گردد.

با پیشرفت دیجیتال سازی و تغییرات بزرگ در شرکت ها، محیط کاری ایجاد می شود که تمام نسل های کارمندان در آن احساسی متفاوت را تجربه خواهند کرد. منتور دیجیتال مارکتینگ تمامی نقاط قوت، مهارت ها، دانش و تجربه های گسترده و عظیم را به عنوان ایده اولیه برای کارمندان و مدیران تعریف و تنظیم می کند.

در نتیجه:

  • کارمندان با چالش های جدید هماهنگ و وفق داده می شوند.
  • شرایط پیشرفت و موفقیت شرکت ها و مجموعه ها به سادگی و آسانی هموار می گردد.
  • امکان جذب بهترین استعدادها در حوزه دیجیتال مارکتینگ مهیا و آماده خواهد شد.
  • موفقیت به یک اولویت مهم در جنگ با سایر مجموعه های رقیب تبدیل می گردد.

مزایای حضور منتور دیجیتال مارکتینگ در شرکت ها چیست؟

منتورینگ مزایای زیادی برای شرکت ها به همراه دارد. در ادامه با بخشی از این مزایا آشنا خواهید شد.

منتورینگ-۲

انتقال دانش بین نسل ها

منتور دیجیتال مارکتینگ بر اساس انتقال دانش فعالیت می کند. از طریق تبادل هدفمند دانش و تجربه بین نسل های مختلف، همواره حرفه ای بودن و مهارت یک اصل ثابت در مجموعه باقی می ماند.

ارتقا استعدادها به صورت هدفمند

با انتقال دانش و تجربه توسط منتورینگ، استعداد های فردی ارتقا می یابد و همین امر در نهایت باعث ارتقا استعدادهای جمعی خواهد شد.

رشد شخصیت از طریق فرهنگ بازخورد پذیری

برنامه های منتورینگ فرهنگ بازخورد باز یا انتقاد پذیر بودن را ایجاد می کنند. در حالت ایده آل اگه بخوایم بگوییم این موضوع به افزایش ظرفیت های رشد مجموعه منتهی می گردد. شما همچنین یاد می گیرید که چگونه بر اساس نیازهای کاربران، انعطاف پذیر باشید.

منتور دیجیتال مارکتینگ ابزاری مهم از منابع انسانی است!

مشارکت هدفمند بین منتور و هر یک از اعضائ مجموعه ها می تواند باعث کاهش مدت زمان آموزش های حرفه ای در حوزه دیجیتال مارکتینگ گردد. در این حالت یک استعداد جدید، آموزش هایی مانند آموزش پیشرفته برای کارمندان با تجربه را دریافت خواهد کرد. منتور شیوه های جدید تفکر و کار را آموزش می دهد. منتور همچنین تفکر جدیدی را آموزش می دهد که باعث انتخاب مسیرهایی متفاوت و تاثیرگذار در موفقیت مجموعه می گردد. شرکت ها حتی در صورت پرداخت هزینه های مربوط به آموزش حرفه ای بازاریابی، قادر خواهند بود تا شاهد نتایجی شگفت انگیز و واقع بینانه باشند.

منتور موجب وفاداری طولانی مدت کارکنان یک مجموعه می گردد

استعدادهای جوان نه تنها از کارفرمایان خود انتظار آموزشهای خوب و مفید را دارند، بلکه آنها بلافاصله از آن استقبال نیز می کنند. به همین واسطه منتور دیجیتال مارکتینگ با ایده هایی موفق و عملی، این شرایط را برای زیرمجموعه های شرکت ها فراهم می کند.

منتور دیجیتال مارکتینگ باعث رشد مهارت رهبری در افراد می شود

حتی باتجربه ترین و بااستعداد ترین مدیران نیز نیازمند برخورداری از مشاوره منتور دیجیتال مارکتینگ هستند. تبادل منظم و مداوم تجارب، دانش و مهارت های جدید، اصلی مهم برای بقا در حوزه دیجیتال مارکتینگ است.

Leave A Reply

Exit mobile version