فهرست محتوا

Toggle

آسانترین و بهترین و مناسب ترین راه مهاجرت به کانادا

مناسب ترین روش مهاجرت برای شما

پس از صحبت با کارشناسان ما اولین قدم را ، هدفمند بردارید.

رزرو وقت مشاوره

 

 

کانادا کشور رویاها

از بحث های داغ این روزها، بلکه سال های اخیر مهاجرت به کانادا است. با توجه به رشد اقتصادی و شرایط فوق العاده این کشور برای مهاجران، تمایل به پیدا کردن راه های آسان و سریع دریافت اقامت کانادا در میان متقاضیان مهاجرت زیاد شده است. اگر شما هم به فکر مهاجرت کانادا هستید، بهتر است ابتدا با شرایط مهاجرت به کانادا آشنا شوید و اطلاعات لازم را کسب کنید و سپس در این راه قدم بردارید. در این مقاله سعی داریم راه های اقامت دائم کانادا را بررسی نموده و در نهایت بهترین روش مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۲ را معرفی نماییم.

 

اصلا نگران نباشید،کارشناسان ما در تمامی مراحل هم پا و هم قدم با شما خواهند بود،تیم ما با سالها تجربه و کادری مجرب تا رسیدن به ویزا همراه با شما و در کنارتان خواهند بود تا لبخند رضایت را بر روی لبتان بنشانند.

 

فرم ارزیابی اولیه

فرم ارزیابی اولیه
برای شروع روند مهاجرت خود، لطفا ابتدا فرم ارزیابی را پر کنید.

 

آسانترین و بهترین و مناسب ترین راه مهاجرت به کانادا

برای مطالعه مقاله معرفی بهترین لپ تاپ های دنیا موجود در بازار ایران در سال ۱۴۰۱ اینجا کلیک کنید.

آبشار نیاگارا

آسانترین و بهترین و مناسب ترین راه مهاجرت به کانادا

برای مطالعه مقاله اینترنت اشیاء(IOT)(Internet Of Things) اینجا کلیک کنید.

راه های مهاجرت به کانادا

بهترین راه مهاجرت به کانادا کدام است؟ مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری از طریق برنامه نیروی کار ماهر Skilled Worker، سرمایه گذاری در کشور کانادا، مهاجرت از طریق استارتاپ و کارآفرینی از بهترین راه های مهاجرت به کانادا هستند.

بسته به شرایط تحصیلی، خانوادگی، شغلی و اقتصادی هر شخص، برای مهاجرت کانادا روش های متفاوتی وجود دارد که در زیر به معرفی بهترین این روش ها می پردازیم:

 

آسانترین و بهترین و مناسب ترین راه مهاجرت به کانادا

برای مطالعه مقاله واتساپ اینجا کلیک کنید.

 

شرایط  از طریق کار

مهاجرت به کانادا از طریق اخذ ویزای کاری، یکی از بهترین راه های مهاجرت کانادا و در عین حال دشوارترین روش دریافت ویزا می باشد. افراد متقاضی در این روش از طریق برنامه های (اکسپرس اینتری، برنامه استانی و خود اشتغالی) می توانند اقامت کانادا را بدست آورند. البته باید توجه کنید که در این روش، شرایطی چون سابقه کار، وضعیت تاهل، مدرک زبان و سن افراد مورد ارزیابی قرار می گیرد. همچنین جهت اخذ این نوع ویزا، ارائه مدارکی چون گذرنامه، مدارک شغلی و تحصیلی، گواهی سلامت، عدم سوء پیشینه، دعوتنامه و فرم های مربوطه پرشده ضروری است.

لازم به ذکر است که داشتن درخواست کاری از سوی یک کارفرما در کانادا (Job offer) می تواند امتیاز مثبتی برای این نوع مهاجرت و در نهایت دریافت اقامت به حساب بیاید.

هزینه دریافت ویزای کاری در سال ۲۰۲۲ شامل هزینه های مربوط به سفارت کانادا است که متقاضیان باید بسته به نوع ویزای خود، آن را پرداخت نمایند. این هزینه برای هر فرد حدود ۴۰۰ دلار کانادا می باشد.

 

شرایط  سرمایه گذاری

دریافت ویزای سرمایه گذاری از دیگر راه های مهاجرت به کانادا است که البته معمولا مدت زمان طولانی تری را نسبت به سایر روش ها می طلبد و همان طور که از نامش پیداست از پرهزینه ترین روش های دریافت اقامت دائم کانادا است.

در این روش مهاجرت پس از انتخاب کردن نوع سرمایه گذاری (سرمایه گذاری از طریق برنامه فدرال، برنامه استانی کبک، برنامه PNP و کارآفرینی)، عواملی چون تمکن مالی، میزان سرمایه و رزومه متقاضی، مورد ارزیابی قرار می گیرد. برای کم کردن ریسک این نوع مهاجرت پیشنهاد می شود از موسسات معتبر مهاجرتی و وکلای مهاجرت کمک بگیرید و با اطلاعات دقیق از شرایط مهاجرت به کانادا تصمیم به شروع این فرآیند بگیرید.

لازم به ذکر است که مهاجرت کانادا با روش سرمایه گذاری در شهرهای مختلف این کشور، نیازمند رعایت شرایط مختص به همان شهر می باشد و قوانین و مقررات و حتی میزان سرمایه برای هر شهر متفاوت است.

 

برای مطالعه مقاله آزمون آیلتس چیست؟ | اطلاعات جامع در مورد آزمون آیلتس ، اینجا کلیک کنید.

 

 از طریق خود اشتغالی

ویزای خود اشتغالی، از دیگر روش های مهاجرت کانادا می باشد که به افراد این امکان را می دهد تا بر اساس مهارت و تجربه شغلی خود، در کشور کانادا به اشتغال زایی بپردازند. البته در سال های اخیر به دلیل درخواست های بسیار زیاد برای این نوع مهاجرت، کشور کانادا محدودیت ها و شرایط خاصی در نظر گرفته که باعث شده افراد از شانس کمتری برای مهاجرت با این روش برخوردار باشند.

 

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی ۲۰۲۲

برخورداری از تجربه و مهارت کافی
ارائه گواهی سلامت و عدم سوء پیشینه
برخورداری از تمکن مالی
برخورداری از مدارک لازم جهت پذیرش

شرایط  روش تحصیلی

دریافت ویزای تحصیلی نیز از دیگر روش های مهاجرت و دریافت اقامت می باشد که طرفداران زیادی در بین جوانان دارد. 

 

 

شرایط اخذ ویزای تحصیلی در سال ۲۰۲۲

برخورداری از مدرک زبان و داشتن مهارت در زبان فرانسه یا انگلیسی
برخورداری از مدرک تحصیلی
ارائه دعوتنامه یا نامه پذیرش از سوی دانشگاه های کانادا
داشتن تمکن مالی
ارائه گواهی سلامت پزشکی

هزینه ویزای تحصیلی در سال ۲۰۲۲

برای دریافت این نوع ویزا، متقاضیان باید علاوه بر پرداخت هزینه های سال اول تحصیل و زندگی خود، هزینه های مربوط به درخواست مجوز تحصیل، انگشت نگاری، معاینات پزشکی و هزینه های مربوط به پذیرش در دانشگاه های کانادا را پرداخت نمایند. برای اطلاع از جزئیات این روش و هزینه ها بسته به دانشگاه و مقطع تحصیلی مورد نظر خود با کارشناسان آواکس تماس بگیرید یا فرم ارزیابی را تکمیل نمایید. مشاوران ما بهترین راه برای اقامت کانادا از طریق تحصیل را به شما معرفی می کنند.

 

 

برای مطالعه مقاله راهنمای جامع آشنایی با ارزهای دیجیتال و بلاکچین،اینجا کلیک کنید.

 

 از طریق ازدواج

 

ازدواج با یک شهروند کانادایی یکی دیگر از شرایط اقامت در کشور کانادا است.

 

برای مطالعه مقاله تاریخچه وردپرس چیست؟ چرا وردپرس محبوب‌ترین CMS جهان شده؟!،اینجا کلیک کنید.

از طریق تولد فرزند

 

اقامت از راه تولد فرزند در خاک کانادا

روش اسپانسرشیپ والدین

 

فرزندان مقیم در کانادا برای اسپانسر والدین خود جهت دریافت اقامت، باید شرایط زیر را داشته باشند:

•  برخورداری از اقامت دائم

•  ثبت در قانون بومیان کانادا به عنوان یک فرد بومی

•  شهروندی کانادا

همچنین این افراد برای اسپانسرشیپ والدین خود لازم است تا ضمن تامین نیازهای والدین، از تمکن مالی جهت حمایت از والدین خود نیز برخوردار باشند.

بهترین روش مهاجرت تضمینی

 

 مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ از بهترین روش های مهاجرت تضمینی به کانادا است که اخیرا این کشور برای سهولت در مهاجرت صاحبان کسب و کارها و ایده های خلاق ارائه کرده است.

 

علاقه مندان به مهاجرت کانادا می توانند با این روش، به راحتی و با صرف کمترین هزینه و وقت، اقامت این کشور را بدست آورند. با مشاوره حرفه ای کارشناسان مجرب موسسه مهاجرتی آواکس می توانید ویزای استارتاپ کانادا و اقامت دائم و تضمینی را برای خود و خانواده‌تان فراهم کنید.

 

 

مدارک لازم:

 

  • اسناد هویتی (شناسنامه، کارت ملی و گذرنامه معتبر به همراه عکس پاسپورتی)
  • مدارک مربوط به فرآیند انگشت نگاری
  • اسناد بانکی (جهت اثبات میزان دارایی، اموال و تمکن مالی)
  • مدارک تحصیلی (شامل آخرین مدرک تحصیلی، ریز نمرات، گواهی اشتغال به تحصیل)
  • مدارک شغلی (شامل بیمه کار، سوابق شغلی، فیش حقوقی)

ضمنا سه مدرک پاسپورت (گذرنامه)، ویزا و مدارک مربوط به تمکن مالی، جهت ارائه به ماموران فرودگاهی، الزامی است.

 

 

اقامت موقت کانادا چیست؟

 

متقاضیان در صورت اقامت در بازه کوتاه مدت و موقت، می توانند با دریافت اقامت موقت کانادا به این کشور سفر کنند.  

اخذ اقامت موقت کانادا مجوز یک بار ورود و یا چند بار ورود متقاضیان به این کشور را فراهم می کند. 

آیا مهاجرت بدون وکیل ممکن است؟

 

بله، بدون وکیل هم می توان برای مهاجرت به کانادا اقدام کرد. کافی است به وبسایت اداره مهاجرت کانادا به آدرس (www.canada.ca) مراجعه کنید و تمام مراحلی که باید انجام شود را به دقت مطالعه کنید و مدارک مورد نیاز را آماده کنید. تمام اطلاعاتی که نیاز دارید به همراه توضیحات تمام روش های مهاجرتی، در این وبسایت در دسترس است. اما اگر بخواهید مراحل کار را سریع تر و با ریسک کمتر انجام دهید، توصیه می کنیم به وکیل مهاجرت مراجعه کنید. زیرا وکیل و مشاور مهاجرت، به قوانین و مقررات و روال کار آشنایی بیشتری دارند و راه را برای شما هموار می کنند.

شرایط مهاجرت

 

بر اساس نوع ویزا و روش های انتخابی هر فرد، شرایط مهاجرت به کانادا متفاوت می باشد. اما با این وجود، توجه به برخی از شرایط برای تمامی برنامه های مهاجرتی الزامی است:

  • ارائه مدارک تحصیلی
  • برخورداری از مهارت و مدرک زبان معتبر
  • ارائه گواهی پزشکی و گواهی عدم سوء پیشینه (فرد برای مهاجرت، باید در سلامت کامل جسمی و روحی باشد.)
  • ارائه مدارک هویتی و اطلاعات شخصی
  • ارائه برنامه مهاجرتی

اگر مهاجرت به کانادا را برای ترسیم آینده ای روشن برای خود و فرزندانتان در نظر دارید و به دنبال راهی مطمئن و سریع برای دریافت اقامت دائم کانادا هستید، موسسه مهاجرتی آواکس با تیمی متخصص از وکلا و مشاوران مهاجرتی، شما را در یافتن بهترین شرایط مهاجرت به کانادا یاری می نماید. 

 

Leave A Reply

Exit mobile version