سئو در کسب و کار اینترنتی

 

سئو در کسب و کار اینترنتی | برای موفقیت در هر نوع کسب و کاری شما نیاز به انجام تبلیغات و بازاریابی خواهید داشت تا توسط خریداران بالقوه دیده شوید، این مورد در اینترنت نیز مصداق دارد و باید عملیات بازاریابی اینترنتی انجام دهید.
یکی از این روش های بازاریابی اینترنتی همان سئو می باشد، طبق آمارهای منتشر شده حدود ۸۰ درصد کاربران توسط موتورهای جستجو به وب سایت ها هدایت می شوند و باز هم طبق همین آمار روزانه بیش از ۳ میلیارد عبارت در گوگل جستجو می شود، بنابراین بهینه کردن سایت برای موتورهای جستجو امری ضروری محسوب می شود.
بیشتر کاربران قبل از خرید کردن محصول یا خدمات مورد نیاز خود ابتدا در موتورهای جستجو شروع به گشتن میکنند و بیش از ۵۰ درصد آنها همیشه محصول یا خدمات خود را از همین راه تهیه و خریداری می کنند، کاربرانی که از طریق موتورهای جستجو وارد وب سایت شما می شوند دقیقا همان خریدارن هدف و بالقوه می باشند.

در اهمیت تأثیر سئو بر کسب و کار همین کافی است که بدانید بیش از ۸۵% کاربران از طریق موتورهای جستجو به وب­سایت­ها هدایت شده و ۵۰% از آنها همواره محصولات و خدمات مورد نیاز خود را به شیوه­ی اینترنتی خریداری و دریافت می­کنند!

بنابراین اگر در پی یافتن راهی برای موفقیت در کسب کار خود هستید از نقش پراهمیت سئو و بهینه­ سازی سایت بر اساس الگوریتم­های موتورهای جستجو غافل نمانید.

سئوی سایت با استفاده از ترفندهایی گاه ساده همچون رعایت نکات هدینگ و گاه  پیچیده همچون بهینه­ سازی مطالب و تصاویر، ایجاد وب­سایتی موبایل فرندلی و یوزر فرندلی و برقراری اعتبار داخلی و خارجی به سایت، منجر به قرارگیری وب­سایت شما در صدر نتایج موتورهای جستجویی همچون گوگل می­گردد. دیده شدن وب­سایت شما در نتایج نخستین جستجو، منجر به جلب اعتماد کاربران شده و افزایش بازدیدکنندگان را بهمراه خواهد داشت.

اهمیت سئو
برای بهبود بخشیدن به قسمت On-Site سئو، بهترین جا برای شروع بهینه سازی محتوای تان است. هم برای کاربر هم موتورهای جستجو! محتوا، به چند دلیل بسیار مهم است.

یک، اگر شما محتوایی عالی نداشته باشید، خب چیزی هم برای به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، در بازاریابی ایمیل، حتی خودِ وب سایت تان، در تبلیغات و یا در سایت های وابسته برای رشد قیف بازاریابی نخواهید داشت! همه ی اینها، اجزای اصلی بازاریابی دیجیتال و دلایل اولیه ی این موضوع هستند که “شما باید روی ایجاد محتوای خوب سرمایه گذاری کنید!” اینها نه فقط روی سئو، بلکه در سطوح مختلف و زیادی برای کسب و کار شما مفید خواهند بود.

به هنگام انتشار محتوا، رمزِ حداکثر رساندن مزایای سئوی On-Site، استراتژیک بودن با کلمات کلیدیِ مورداستفاده و همینطور روشی ست که برای بهینه سازیِ صفحه انجام می دهید.

یاد بگیرید که چطور باید بهترین کلمات کلیدی (کلیدواژه ها) را برای جذب ترافیک بیش تر استفاده کنید. سپس اطمینان حاصل کنید از این که صفحه ی وب خود را برای این کلمات بهینه سازی کرده اید.

تفاوت سئو و بازاریابی اینترنتی

سئو و بازاریابی اینترنتی

آیا سئو همان بازاریابی اینترنتی است؟ ساده‌ترین جواب این است که سئو تنها یکی از ابزارهای موجود برای رشد و رونق در بازاریابی اینترنتی برای کسب و کار آنلاین است. ابزارهای دیگری مانند شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و استراتژی محتوا نیز به اندازه تاثیر سئو (seo) در سایت کسب و کار اینترنتی در موفقیت یک کمپین بازاریابی اینترنتی تاثیرگذار هستند.وقتی که شما یک وب‌سایت راه‌اندازی می‌کنید در حقیقت در حال راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستید! باید با هزاران رقیب همانند خود به رقابت بپردازید و سئو تنها یکی از ابزارهای موجود برای کسب رتبه بهتر در این رقابت است. این فقط بخشی از  کسب و کارتان است که به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای سایت شما را بهتر درک کنند بخش دیگر رضایت کاربران هنگام بازدید از وب سایت است.

 

چگونه نقش سئو در موفقیت کسب و کار را پر رنگ تر کنیم؟

برای بیشتر کردن نقش سئو درکسب و کار اینترنتی خود نیاز است تغییراتی را در سایت خود اعمال کنید. برای این کار قسمت های پر اهمیت سایتتان را مشخص کنید و بگذارید کلمات کلیدی سایتتان برای الگوریتم های موتور های جست وجو مشخص شود. با انجام این عمل موتور های جست و جو سایت شما را راحت تر بهینه سازی می کنند و در نتایج جست و جویشان جای می دهند.
ممکن است این سوال برایتان مطرح شود که موتور های جست و جو چگونه این کار را انجام می دهند؟ در جواب این پرسش باید گفت ، اسپایدر ها به فرمان خزنده ها وارد سایت شما می شوند و سایتتان را بررسی می کنند.

سایت شما باید طوری باشد که آن ها را به قسمت هایی که شما می خواهید هدایت کند تا نکات مثبت را پیدا کنند. این کار به وسیله ی موارد از قبیل طراحی وب سایت مناسب، مسیریابی های صحیح سایت و ساختار لینک های داخلی قابل انجام می باشد.

 

نقش سئو در افزایش ترافیک وبسایت

سئو در افزایش ترافیک سایت

هر چه وبسایت دریک کلیدواژه رتبه بهتری بگیرد، ترافیک بیشتری کسب خواهد کرد. طبق مطالعات، لینک اول گوگل به طور میانگین ۲۷.۵ % از کلیک های هر واژه را به خود اختصاص می دهد. این بدین معنی است که طبق آمارها  اگر شما در کلید واژه ای موفق به کسب جایگاه لینک اول گوگل شوید، از هر ۱۰۰ دفعه ای که برای آن کلمه سرچ می شود، ۲۷-۲۸ بازدید از سایت شما صورت خواهد گرفت. هرچه رتبه کسب شده پایین تر باشد میزان کاهش نرخ بازدید چشمگیرتر است.

 

سئو، روشی مقرون به صرفه برای رشد بیشتر کسب و کار اینترنتی

در کسب و کارهای اینترنتی روش‌های مختلفی برای جلب مخاطبین و دیده شدن وجود. PPC، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، و… که استفاده از هر کدام نیازمند داشتن برنامه و استراتژی مخصوص و در زمان معین است.

هنگامی که رقابت بین شرکتها زیاد میشود میزان هزینه کلیک روی لینکهای سایت برای افزایش ترافیک ورودی سایت در اینترنت زیاد میشود و گاهی سایتها مجبور به خرید بنرهای تبلیغاتی و سایر روشها میشوند. در این زمان SEO نقش خود را به عنوان یک روش مقرون به صرفه برای عدم وابستگی به سایر روشها به خوبی ایفاء می کند.برای مطالعه  مقالات بیشتر سئو در کسب و کار اینترنتی به بانک مقاله ویکی پدیا مراجعه نمایید

منبع:http://seogoogle.blogfa.com/

Leave A Reply

Exit mobile version